Oglumunannesiyim_ Kızlar ben doğum kontrol iğnesine başlamayı düşünüyorum ama bişey merak ediyorum onu kullanırken kendimiz de korunmamız gerekiyor mu (geri çekilme ,prezervatif vs.)
Nacafa Oglumunannesiyim_ 3 aylık olanı kullanırken gününü şaşırmadıgınız sürece ekstra bir şey yapmanıza gerek yok
Damlanurrr Oglumunannesiyim_ hiç birsey %100 koruma sağlamıyor ne yazık ki o yüzden tabiki korunulmali birde bu iğneler hormonlarla çok oynuyor ve adet dongunuz bambaşka bir hal alıyor spiral en güzeli bence