Gencanne19 biz kıvezde kaldık ve kıvezden sonra ozel bi rod muayenesı var gozler için her doktor yapmaz ve ben gittiğimde sordum damlat capagı yumusatır bi zararı yok ama faydası da yok dedi ya da serum fızyolojık yapıyosun ya o damlayla da yapabılırsın dedi ben izotonik aldım daha hesaplı hem burnuna hem gozlerıne kullanıyorum