Benim oğlumda saçlı doğmuştu çok saçını çekiyordu çok komik görünüyordu nedensiz yere birden bı agliyodu bakım saçını cekiyo bıraktirmaya çalışırken daha çok çekip daha çok agliyodu sonra kendi kendine bıraktı çekmeyi bı sorun yoktu ama sağlığında kontrollerinde detaylı bakıyordu doktorumuz