Mvlt17_ benimki 3 günlükken sarılık oldu, doktor pompa al sağ öyle ver takip et ne kadar içtiğini dedi. Sağdıkça arttı sütüm, daha 4 günlükken 60-90mg arası içmeye başladı 2 saatte bir. Büyüklerimiz hemen başladı tabi konuşmaya aa küçücük bebek o kadar içer mi obez olcak vs demeye. 5.gün kontrole götürdük tekrardan, sarılığı 2 günde geçmiş ve doktor dedi ki ne kadar içiyosa içsin anne sütünden hiçbi şey olmaz bak iyi gelmiş yaramış demek ki sarılığı geçmiş, artık 2 saatte bir değil de 2buçuk saatlik aralarla ver hatta gece 3 yaparsın ama 3ü geçmesşn demişti. Şu an 19 günlük, hala öyle 60-90mg arası o an canı ne kadar isterse o kadar içiyo ama 2 gündür kusmaya başladı biraz 🙁 az verince ağlıyo aranıyo çok verince de bi kısmını kusuyo anlamadım o da ne istediğine karar veremiyo aç gözlü 😃😃