gamzealp0918 oğlum banyo yapmayı seviyo gözleri yanmıyo bebekliğinden beri kullanıyorum sıkıntı yaşamadım diyorum inanmıyorsun. İstediğini düşünmekte özgürsün ama 7,5aydır bir problemim olmadı. Hala kullanıyorum kullanmaya devam etcem post sahibi sormuş söylemişim sen kullanma töbe ya..