Buket57 Kızım 7 buçuk aylık doğduğundan beri sebamed şampuan kullandık değiştirmek istiyorum sizce hangi marka almalıyım ya da değiştirmemelimiyim😊
senadilbaz Buket57 ecowell şampuan ve nemlendirici kullanıyorum çok memnunum bende mustella kullandım buna geçtim saç uzamasındada başarılı birde yorumları çok iyidi
livanurvealpinannesi61 Buket57 birçok şampuan denedim göz yaktı ecowell aşırı göz yakıyor. Ben hipp baby kullandım 4 yıl. 2 yıldır da ıva natura kullanıyorum memnunum içeriği temiz organik göz yakmıyor ecowell den çok daha iyi.
ikiprensannesi53_ livanurvealpinannesi61 İsrail ürünü mü yok öyle bisey alkol içermez yaziyor üstünde
Dido01 livanurvealpinannesi61 İsrail ürünü ama bu ülkeye girmesini sağlayan devlet alıcının satıcının hiç günahı yok bence boykot yapılıyorsa devlet yapmalı en başta o ürünleri ülkeye sokmayarak
livanurvealpinannesi61 ikiprensannesi53_ yanlış biliyorsunuz alkol içermez yazmasına bakmayın içerik kısmında yazan maddeler sağlığa zararlı. İsrail ürünü olduğu açıklandı doktorlar ve kimyagerler içinde alkol var diyor içerik bilgisinde yazıyor var yani
ikiprensannesi53_ livanurvealpinannesi61 İsrail ürünü değildir dalin…. zararlı olsa piyasa da ne işi var toplatilir hepsi
livanurvealpinannesi61 ikiprensannesi53_ alkol sağlığa zararlı değil mi? kimyasal maddeler sağlığa zararlıdır bebek ürünlerinin çoğunda kimyasal madde var araştırın görürsünüz zaten onu da sağlık bakanlığına söyleyin satış onayını onlar veriyor. Ayrıca araştırın İsrail ürünü olduğu söylendi.
3cocukluananingunlugu Buket57 direkt zeytinyağlı doğal sabun kullanıyorum doğduğundan beri hiç sıkıntı yaşamadım
gamzealp0918 3cocukluananingunlugu onlarda kostik var bebeğinizin gözünü çok yakıyodur yazık değil mi
ikiprensannesi53_ livanurvealpinannesi61 bende şimdi araştırdım İsrail ürünü değil ama bu alkol konusuna bakacağım mutlaka
hfzhnf ikiprensannesi53_ evet israil ürünü değil ama içeriği zararlı dalın maalesef paraben içeriyor hiçbir doktor onermiyor dalını bir araştırın isterseniz genede
myworldd Buket57 merhaba bende yenidoğan kızıma sebamed aldım ama daha kullanmadim. İlk kızım 3 yaşında doğduğundan beri Nivea kullanıyorum ama saçına iyi gelmedi vücuduna kullanıyoruz saçına sebamed kullanıyorum çok memnunum aslında