Merhaba hanımlar, 7 aylık bebeğim bi anda gözlerini kapatıp ağlamaya başladı sonra sakinleşti ama bu 4-5 kere tekrarlandı ağlıyor sonra geçiyor oyun oynuyor ve tek gözünde sulanma var. Daha önce başınıza geldi mi ve tavsiyeleriniz var mı yardımcı olur musunuz 🙏🏻