6 aydir bebegım çok huzursuz hep ağlıyor başlardan gazdan dedıler damlalar vs prematüre doğdu 35 haftalık laktoz intolaransı dedıler mama degıstık 6 aylık hala aynı sürekli ağlıyor migreni olan birisiyım çığlık atarak ağladığı için sürekli başım tutuyor ilac alıyorum 2 günde bir benım gibi olanlar var mı Allah aşkına 🫠