Defnem36 kelimesi kelimesine aynısı söylendi bize de hatta doktor: doğduktan sonra ilk çişini yaptığında düzelir dedi aynen de öyle oldu çok şükür (doğduktan 2 gün sonra yoğunbakıma yatmıştı orda böbreklerini de hatırlattım doktora böyle söylenmişti diye, ultrasonla kontrol ettirdiler o şekilde anladık bi sıkıntı yok dedi) siz de hiç sıkıntı yapmayın inşallah