Kizlar oğlum 25 aylık boğaz enfeksiyonu olmuş bide öksürüyordu doktor antibiyotik verdi fakat ilk defa çizgiyi biraz geçtim çok değil çizginin bir tık üstü birşey olurmu ya oğlum asla durmuyordu ağlıyordu biraz acele ettim bu durumu yaşayan oldumu yani ilaç fayda eder dimi