Serap-asel Yarın sabah işe başlıyorum sabah 8de gıdıp 12de gelecem eve süt iznindeyım sağıp dolaba mı koyayım nasıl olyo sadece 1gunluk lazım yarın için soruyorum
Kuzularinanasi Serap-asel 3gunden fazla durcaksa buzluga, durmicaksa dolapta evet sagip dolaba koyun.
Serap-asel Kuzularinanasi pekı mesela smdı sağdım 2saat sonra sağıp üstüne ekleme yapsam bısey olurmu biberona koysam dolaba koysam eşim sıcak suya bıberonu koyup ılık yapsa verse olur deıl mi
Kuzularinanasi Serap-asel ikisi de soguyunca birlestirebilirsiniz.dolaptaki soguk sutun uzerine yeni sagdiginizi koymayin.15 20 dk sogusun oyle birlessin
Rabiaca Aynı gün sağdığın sütleri aynı soğukluğu gelince birleştire bilirsin buzdolabında 3 gün buzlukda 3 ay durur. Oda sıcaklığında 3 saat ama ben oda sıcaklığında o kadar pek bekletmiyorum