Basak23 Kızlar merhaba oğlumun bebek arabasını satıyorum 1 yıldır aldım fakat 5-6 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok tertemiz her şeyi. Küçük bir arabaya geçeceğim için değiştiriyorum.
Umutveannesi Basak23 bizim ilk arabamızdı bu model. Gerçekten çok güzel ve sürüşü falan rahat. Umarım alıcısı çıkar üstte kalsın 🌸
Basak23 Umutveannesi evet çok rahat gerçekten çok severek kullandım bende. Teşekkür ederim yorumunuz için 🤍