37+2de plansız sezaryen doğum yaptım. Normal doğum düşünüyorduk fakat 1 gün önce üstteki bebeğim doğum pozisyonundan çıkmıştı, doktorum da önceki konuşmalarımızdan farklı konuşarak canımı sıkmıştı. Doğum yaptığım gün, farklı bir doktora gittim. Bebeklerde gelişim geriliği olduğu için acil sezaryene aldılar. Ama elhamdülillah küvezde kalmadılar. 8 aylık oldular şimdi 🩵