Benim bebeğimde 22 günlük süt artı geceleri mama veriyorum doyup doymadığını anlayamıyorum , memeyi bırakıyor uykuya geçiyor yerine yatırınca ağlamaya başlıyor , kucağımda uyuyor ama.
Doyup doymama konusunda doktorum idrara çıkıyorsa sorun yok diyor, idrarını da kakasını da her emzirme anında yapıyor. Altını değiştiriyorum bir daha emzirmek durumunda kalıyorum bir döngü halinde devam ediyor. Gaz problemimizde var sürekli ıkınıyor ben hala çözemedim bebeğimi bu duruma çok üzülüyorum:(