Senayy Merhabalar. Hemsire neden uyarmamış ki sizi gerçekten bu sağlık ocaklar alem. Ası önce sivilce gibi baslar sonra kızarır aynı fotoğraftaki gibi buyur iltihaplanır. Bu ıltihap genelde banyoda yumuşadığı için akar. Bizim rahat 4 5 defa aktı ve bu süreçler baya uzun süreçler 6 aylığız şimdi şimdi küçülmeye başladı yavaştan iltihabı bitti yara şeklinde. Normal sizde bu evreleri atlatacaksınız korkmayın. Kontrole gittiğinizde doktorunuza da gösterin ama. Ben her gittiğimde gösterdim. Üstüne krem batikon gibi şeyler surmeyin banyoda da ovalamayın o kısmı. Ben sadece su döküyordum üstüne başka birşey yapmıyordum hala da öyle.