Senayigitali ben sma kullanıyorum çokta memnunum hipp denedim golden goat denedim kabız oldu şimdi sma 2 ye geçtik 6 aylık olunca birde hiç köpürmüyor ve hemen eriyor dün happy marketten 95 tl ye aldım 900 gr ,hepsi buradadanda alyorum ordada bazen indirim oluyor 76 ya düşüyor şu an 90 sanırım