Bebeğim 3 aylık yediğini tamamen kusuyor doktor gaviscon infat şase verdi onu aldığında kusmuyor bidahaki beslenmede kusuyor 7 günlük bi ilac zaten dik tutuyorum beslendikten sonra gazıni çıkartıyor bugün doktora sormadan evolvia reflü mamasi ve Gastrotuss baby aldim mama cok kati biberondan akmiyor biberorunun ucu geniş olmasina rağmen ne yapicam bilmiyorum fikri olan var mı nasil engellicem bu kusmayi