eez cansu3545 süt yapıyor ben özellikle yatmadan önce içiyorum 5 adet cevizle birlikte yiyorum üstüne küçük şişe su içip uyuyorum 4 saat sonra emzirmeye kalktığımda dolmuş oluyorlar 😂
Kelebek_45 cansu3545 hem süt yapıyor hem bebeğimin gazına da iyi geldiğini düşünüyorum ben hipp içiyorum
aybarsturan cansu3545 Evet sade içilmesi gerekiyor ancak günde 1 ndan dan fazlasını içmeyin erken ergenliğe sokuyormuş bir bebek 4 yaşında girmiş