alparslan_ve_annesi ben doğum yaptığım zaman hiç kimse gelip emzirme nasıl göstermedi bende hiç akıl etmedim bebek emiyor sanıyordum meğer dudağını emiyormus sarılık vesayre ucum az bişi vardı silikon uç ile ilk günden vermeye başladım hiç meme vermedim o yüzden yara oldu bir türlü iyileşmedi Suan bulunduğum ilçede ebelerin yanına gittim gösterdiler orda da onlarda beceremedi çoğu zaman hata biri silikonu kendi takıp öyle içsin dedi benim bebeğim azını açmıyor hemen ağlıyor ucu arıyor aslında çok istiyorum mememi tutmasını ama tutmuyor bilmiyorum vermesini izlemedigim video kalmadı yapmıyorum mememde çok hafif ve yumuşacık olmuş acaba süt yetmiyor mu düşüncesine vardım bez sayısı azaldı daha doğrusu eskisi gibi dolu olmuyor sinirlerim pakplojım alt üst bir düzenim dahi yok ailemden uzak bir şehirde hata ilçede yaşıyorum burda adam akılı hastane yok özelde 1.5 saat uzakta arabayla :(