O kadar heyecanlıyımki anlatamam birazda stres ve korku var ama neyden korktuğumu inanın bilmiyorum. Her neyse birkaç sorum olacak😄Şimdi yoğurtla başlamayı devamında sebzeyle ilerlemeyi düşünüyorum. Sabah kalktık kahvaltısını emerek geçirdi 1. Uykusunu uyudu. Uyandı emdi, emdikten 1 saat sonra mı tadım yaptıracağız? Yoksa tadım yaptırdıktan sonra mı emzireceğiz. Birde 3 gün kuralı bittikten sonra bütün yemekleri yarım çay bardağı kadar mı olacak yoksa bebeğe göre değişiyor mu, ne kadar isterse o kadar mı yediriyoruz? Evet sorularım bu kadardı umarım anlaşılır yazmışımdır😊 beni aydınlatanlara şimdiden çooookk teşekkür ederim🤞💙