tostosum çok şükür iyiyiz ben özel kliniğine götürdüm ama sanırım üniversiteden de randevu alabilirsiniz. Çok iyi bir hekim onunla bir görüşün tüm endişelerinizi gideriyor. Aklınızdaki tüm soruları yanıtlıyor. Ben çok endişeli bir anneyimdir yapı olarak fazlaca pimpirikliyim. İletişim çok önemli. Berk hocadan Allah bin kere razı olsun. İşinin ehli, insan gibi insan.