Kızlar doğum kilomu diyetisyenle veriyorum kilom iyiymiş ama normalin üstünde yağlanmam varmış onu vermek için diyetteyim yalnız verdikçe bel bölgemde sarkmalar hafif olmaya başladı karın sıkılaştırın demeyin biliyorum ama belimde sorunum var kafama göre hareket edip sakatlanmak istemiyorum standart spor hocalarıda tıbbi duruma uygun yol izleyemez diye düşünüyorum ben neler yapabilirim atıyorum dar giyinin korse takın gibi şeyler yani böyle şeylet var mı onuda bilmiyorum da attım kafadan nasıl yapabilirim diyetisyenim fonksiyonlu bir fizik tedaviyle ilerlesiniz aslında bir tık iyi olur dedide belimde sorun olduğu için alt karın çalışamıyorum dedim onun için maliyetimde yok ve özele girdiği için karşılamıyorda çoğu yer zaten diyetisyen param var basit yöntem varmıdır koşu bandı var binamızda ama bilmiyorum iyi gelir mi dr um pek sağlıklı bulmuyorum yürü yerine dedi tavsiyenize ihtiyacım var