Selam endişeni anlıyorum benimde bebeğimin iki kez topuk kanında yuksek cıkmıstı kıstık değeri daha sonra ter testi istedıler ter testi için gittiğimizdeki halimi anlatamam resmen bi günde bir sene yaşlandım o içimdeki sıkıntı anlatılamaz bişeydi bende aynı sekılde aşırı arastırdım cocguma bakamıyodum bile aklımdan bi an bile cıkmıyodu ter testi çok şükür ki temiz çıktı şuan bebegım dort aylık olmaz üzere kalbini ferah tut lütfen❤️