nepenthe1 Aya bir girdik pir girdik sürekli kafasını bir yerlere çarpıyor ağlıyor geceleri uyumuyor dün gece 4 te uyudu ek gıda istemiyor habire meme istiyor sütümün yettiğini de düşünmüyorum siz de durumlar ne alemde 🤦🏻♀️
Seliscee nepenthe1 gün içindede Bi anda huysuzlaniyor emmek istiyor gece zaten sürekli kalkıyor yanıma aldım emiyor hep
Seliscee Zamanla daha güzel oturucaktir inşallah hersey yaşayıp göreceğiz allahin izniyle kuzucuklarla 🥰