7 aylık kızım 3 gündür sallanmayı keşfetti oturmaya başladı ve oturma ile sallanma aynı anda geldi oturduğu an dans eder gibi sallanıyor. Müzik söyleyince direk sallanıyo ama bazen bir şey yokkende bu normal mi? Akla gelen ilk şey otizm oluyor ama gülme, tepkileri her şeyi normal