Laviniaaa_ Kızlar kızım 14 aylık bugün bir yerleri tutunup kalkıyor sırtını duvara verip ayakta durur siralmaa var ama serbest yürümüyor doktor fizik tedavi basla dedi normal mi ya emekliyor bu arada oturuyor
eda_elvan94 Laviniaaa_ yoo ya acelesi ne benim.kizim 15 aylik hala 1 2 adım yürüyor korkuyor neden hemen fizik tedavi dediki
HappyQueen Laviniaaa_ yani doktor dediyse dinle ama benim bebeğim de 18 aylık ve daha 2 haftadır yürüyor. 18 ay’a kadar yürümemeleri normal aslında
maysa-19 Laviniaaa_ nöroloji dediyse önemli ama buna sadece fiziki muayeneylemi karar verdi eeg mr cekildimi.ozel eğtim merkezlerinde fizik tedavide var istersen bı konuş çocuğun durumu ne fizik tedavi ne kadar zaman gerekli gibi gibi
Laviniaaa_ maysa-19 kız yok hiç bir testi yapmadı sadece yürümüyor mu dedi yok dedim fiziğe girmeli dedi
Mehtap08 Laviniaaa_ 14 aylık oğlum yürümüyor kafana takma zamanını beklemeliyiz doktor şu gerekçeyle demediyse normal
rusene Laviniaaa_ benim kızımda 18 aylık emekliyor sıralıyor tutunarak gidiyor ama yürümüyor fizik tedaviye başladım biz