Merhaba güzel anneler kızım 11 aylık , boğazından dolayı ateş var galiba dişte çıkarıyor kendi tükrügünü dahi yutamıyor , birde vücudunda ucu hafif sulu döküntüler var doktorlar su çiçeği de olabilir dedi tam bişey söylemediler , hiç bir şey yiyemiyor mama içmiyor sadece çok az miktarda su içti aslında çok aç yutamıyor ağlıyor sürekli iyi gelecek tavsiyelerinize ihtiyacım var( doktora götürdüm yutamıyor diyorum sadece serum verdiler 1 kere o kadar)