Kızlar gene fıs fis lara başladık . doktora soruyorum udi hindi yağı yada bağışıklık için ne yapabilirim diye.bana dediği balık yağı ver bide sizin ilaclariniz raporlu orda grip aşısı hakkınızda var.yani bu grip aşısı astım icinmi hiç bilgim yok bu yüzden anlam veremedim.nelere dikkat ediyorsunuz neler tetikliyor neler iyi geliyor