gzmcnr Bi akşam üşüme titreme vücut ağrısı eklem yorgunluk oldu sol göğsüm çok fena ağrıyor süt sağdım geçmedi emzirdim geçmiyor nasıl geçecek mastit mi oldum yoksa sütün birşey çekmiştir diyorlar doğru mu
yunusbusraa gzmcnr ben de bu şekilde 17. Günlük lohusayken oldum süt sağmak ferahlatıyor ama antibiyotik kullanmadan asla geçmedi çünkü ateşim 39u geçiyordu her seferinde. Cefax 500mg kullandım zaten doğum sonrası antibiyotikmiş bebeğe zararı olmaz demişti doktor
yunusbusraa gzmcnr çünkü o memeyi emmek bile istemiyordu oğlum bundan sonra hiç emmezse diye korkudan mecbur ilaç kullandım
TgbHmzz gzmcnr Mastit olmuş enfeksiyon varsa sıcsk daha kötü yapar soguk uygulama yapın nir doktora gidin bnce antibiyotik kullanmanız gerekebilir
umus40 gzmcnr canın çok azda olsa birşey çektiyse ye bnde öle oldum ertesi gün yedim geri geçti deneyin isterseniz