happyymotheroftwo 6.aya kadar her ay gittik, 6.aydan sonra 2 ayda bir gittik. 1 yaşında gittik 1 buçuk yaşında gittik, şimdi 2 yaşında gidicez. Sağlık ocağında ki ebeler direkt aylık izlem yapıp yolluyorlar bence, yani en azından bizim sağlık ocağındakiler öyle. Doktora gelişimi ile alakalı aklıma gelen aklıma takılan herseyi soruyorum, doktor da aynı şekilde bilgi veriyor olması gereken konuları.