Arkadaşlar kızım 1 yaşında demir kan damlasını kullanıyorduk bir kaç ay önce sağlık ocağı ebemiz kesebilirsin ilacı dedi kestik normalde kesilmemesi gerekliymiş galiba iki yaşına kadar kullanılması gerekliymiş çocuk doktoru söyledi. Neyse bizde tekrar başladık ilaca tekrar başlayınca çok afedirsiniz kızımın büyük abdestinin rengi değişti ilacın renginde . İlk defa oldu böyle neden olduğunu bilen açıklayabilir mi acaba ?