Arkadaşlar. Merhaba. 6. Ayımızı bugün doldurduk. Minik cam kavanozlara yogurt mayaladim. Kapaklı hepsi ve açmadım. Simdi bu yogurtları ne kadar süre yiyebilir bebiş. Yani doktorumuz 1 kavanozu 2 günde bitir demişti. Yoğurt makinesi almadık. Eski usül mayaliyorum hep. Haftada 1 mayalasam olur mu acaba. siz nasıl yapıyorsunuz ?