Arkadaşlar merhaba 3 aylık oğlum var doğduğundan itibaren anne sütünü mamayla destekledik Aptamil kullanıyorum son 1-1.5 aydır sütüm azaldığı için şuan daha çok mama kullanıyoruz. 1 haftadır kaka yapamama sorunu var gaz çıkartıyor ama yapamıyor 3.gün yapıyor veya 2.gün mamadan olabilir diye düşünüyorum değiştirmeye karar verdim öneride bulunabilir misiniz