benuykukadiniyimm baloglummm03 şapkalı önceliğim. Ama modeline de bağlı şapkasız güzel görürsem onuda tercih edebilirim 😅
sezer2022 baloglummm03 şapkalı ama bazı montlara sırf koymak için minicik koyuyorlar, öyle olmasın Hamburgerr bende tesettürlüyüm canım sırf şalım ıslanmasın diye Kocaman şapkalı montlar tercih ediyorum 🙈
Hamburgerr baloglummm03 ben tesettürlü olduğum icin sapkasız tercih ediyorum ama açık olsam şapkalı alırdım illa şapkalı aramazdım da şapkalıyla şapkasız arasında kalsam şapkalıyı alırdım diyim
mnkanne1 baloglummm03 şişme montta tercihim şapkalı hoş duruyor ama kaşe kabanda şapkasız daha şık duruyor o şekilde almıştım öyle kullanıyorum
benuykukadiniyimm baloglummm03 kız montun modeline göre kapalılarda da güzel duran var mesela şu kapşonlu tarzda yağmurluk gibi olanlar ben çok yakıştırıyorum hem açığa hem kapalıya 🥰