dg1ozge Merhaba 8 aylık bebeğimin bugün kan testlerini yaptırdık. B12 değeri 114 çıktı hayli düşük, daha doktora sonuç gösteremedim. Bu durumu yaşayan var mıdır endişelenmeli miyim?
balkanlardangelensogukhava dg1ozge endişelenmeyin. Emziriyorsanız ve eğer kullanmıyorsanız hemen kendinize alın güzel bir B12 takviyesi. Bebişe de muhtemelen ocean B12 takviyesi verir doktor sprey şeklinde diye düşünüyorum. Benim oğlumun da düşük çıkmıştı düzenli kullandık kontrole gittiğimizde normale dönmüştü. Yine en doğru bilgiyi doktor verir tabi. Çok geçmiş olsun ❣️
limoncicegimFO dg1ozge 11 aylık bebeğim bızde de demir ve b12eksıkligi var vitamini kullan 3 ay tekrardan bakalim dedı