Bebeğim 16 aylık cok hareketli aktif bi cocuk yetişmekte zorlanıyorum yerinde durmuyor sürekli koltuk konsol tepesinde mutfak dolaplarını kurcalamasına da bısey demiyorum ama gercekten cok abartılı sekilde hergun bırsey doker saçar bunlara da kızmıyorum da son zamanlarda gece cok sık uyanır oldu emiyoruz ek gıda yemesi şükür yerinde gece de uyanıp emiyor gunduz az aşırı duskun degıl memeye, bır suredır geri uyutmakta aşırı zorlanıyorum 1 bazen 2 hatta 3 saat bile uğrastıgım oluyor yerine yatırıyorum geri kalkıyor dün gece belki 7-8 kez uyandı yalnız bakıyorum bebegime ucretsız ızındeyim 10 ayım kaldı bebeğimin üstüne çevremkilere göre cok titreyen aşırı düşkün biriyim ama bi noktada dayanamıyorum mental olarak aşırı yıprandım herseye yetısmeye calısmaktan darmadağın hissediyorum kendimi, siz nası başediyosunuz