Arkadaşlar adetim 25 gün gecikti genelde gecikme yaşadığım için umursamadım dün damar gibi hafif ince kırmızı kan vardı sabah birşey yoktu bugün kahve leke geldiğini farkettim ne düşüneceğimi bilemedim size danışmak istedim bilgi fikri olan varsa diye çok da bulantım var kusma raktesine geliyorum adet olucam diyemi gebelik mi ne bilemedim