gözümde hamilelikten kalma it dirseği gibi bişey var uykusuz kaldıkça ve stres yaptıkça şişip büyüyor kendiliğinden iniyor falan ama bu defa göz kapağımın üstünde yani kirpik dibimde çıktı 2 haftadır inmedi ve orda ki kirpiklerim tamamen döküldü boşaldı orası cok canımı sıkıyor ne sürmeliyim napmalıyım adam akıllı ilaç vermiyorlar tamamen gitmiyo kaybolmuyo nasıl tekrar geri gelebilir kirpiklerim ya