shine77 4 aylıkken başladım. 1,5 yaşa kadar annem baktı. Anneniz bakacaksa içiniz ferah olsun. 2 haftada düzen kuruldu, alıştık. Kızım 3,5 yaşında şimdi, kreşe gidiyor artık. Bir de ben tam gün çalışıyordum, 1 yaşına kadar haftada 4 gün çalıştım. Çocuğunuzla daha kaliteli valiz geçirmeye başlarsınız, çünkü artık sadece fiziki ihtiyaçlarını karşılamak dışında, manevi ihtiyaçlarını karşılamak evresine geçiş yaparsınız, çünkü iş yerinde kafa dinlemiş olursunuz. Bıkmışlık, ev rutininden biraz uzaklaşmış olursunuz, bu da size iyi gelecek. İş yerinde insanlarla sosyalleşmek en önemlisi. Ruh sağlığınızı da korumuş olacaksınız.