Sonucumuz için aramadılar bizim içimiz içimizi yedi gittik sorduk onlarda il sağlık merkezini aradılar sonuç normalmiş hastalık şüphesi kalmadı. O yüzden aramamışlar bizi. Ama günler geçmedi vallahi. İyi beslenemeyen bebeklerde sonuçlar hatalı çıkabilirmiş benim bebeğimde o sıra anne sütü alamıyordu. Mamada yeterli gelmemişti. Ona bağlıyorum ben.