Seda23Yusuf Kızlar bugün miniğim 1yasina girdi ama ben pazar kutlayacağız menum de şöyle Ispanaklı börek ıslak kurabiye dereotlu poğaça kısır e bide pasta olacak Baska bişey yapmama gerek varmı çocuklarla beraber 13 kişi olacağız bir iki menü daha mı olsa ki
Cekiyorum_Gulumse Seda23Yusuf bizde haftaya perşembe kızımın 6 yas gününü kutliycaz. Menü düşünüyordum 🤭 hayırlı yaşları olsun memnunuz güzel bence
Seda23Yusuf sezer2022 zaten eşimin ailesi pasta bile sevmez özel pasta bile yaptırmadım normal Alaçam kalsın istemiyorum
Ozlem369 Bsncede yeter canim ama rekli patates topları yapabilirsin sofrada xok hos duruyor nice senelere