bulutkeziban Merhabalar benim kızım 2 buçuk aylık ve biz doğulular çocuklar aynaya bakilmamalidir aya bakilmamalidir kızım ay vurmuş galiba ne yapmalıyım lütfen cevaplarsanız sevinirim belirtilerde var bilenler cevaplayabilirmi
Elfgrn bulutkeziban ay nasıl vurmuş anlamadım ki ama analdigim tek şey kocakarı uydurması birşey olduğu
Cocukgelisimcimomy bulutkeziban benim kaynanam falanda kaç defa aynaya bakirtma dedi boş hurafe ama ay kısmını anlamadım
Dondurmalikahve bulutkeziban . Hurafelere inanmamalisiniz mesela Ayrica ayna bebekler için bilenin aksine yararlıdir
SevimliHayaletCasper bulutkeziban sadece doğu da mi aynayan bakan bebekler hastalanıyor. Bizimkiler hastalanmıyor da
buketnur3 bulutkeziban böyle şeylere inanma bnm kızım 3 aylık doğdundan beri baktırıyorum gayet iyi psikolojikmen takıyorsun dur. Kocakarı işlerine inanmayin
ecrinreyyan bulutkeziban ilk defa duydum. Doğu batı farklı mı çocuklar 😅 bizde batıdayız ama aynaya çok baktırırım Allah a şükür hastalandıklarını görmedim
Kepekekmegi bulutkeziban benim bebeğim doğduğundan beri bakıyor aynaya 6 aylık ay may vurmadı sadece doğuda mı vuruyormuş? İnanmayın böyle saçma sapan şeylere
bulutkeziban SevimliHayaletCasper Herkesin görüşü farklıdır nasıl batinin bazı adetleri bize göre degisikse doğudaki adetlerde size göre değişik olabiliyor ben inanıyorum böyle şeylere 🙂
Elfgrn bulutkeziban saygı duyarım lakin bilmenizi isterim ki gelişim sürecinde olan bebekler için aynanın zarardan çok yararı var.
morlu_baby bulutkeziban bende doğuluyum benim annemde hergun bin kere aynaya baktırma iyi değil felan derdi hiç de takmadım inanmadım. Kızım kış bebegı evim soğuk ısıtamadım hep rüzgar aldı ona rağmen 1 yaşına kdr hastalanmadı . Gunde kaç kez ayna karşısında oynadı Allah bilir 🙌 Bir şeye inanırsan evrene o enerjiyi gönderirsen tabi olur sende saf gibi yok ayna yok ay vurdu dersin
Kubraaybars buketnur3 kız ne belirtileri çatladım meraktan kimse belirtileri anlatmamış ben merak ederim böyle saçma şeyleri 😂
LaMamaDellaCicala bulutkeziban yani aynaya baktirmanin yanlis birsey olmadini biliyorum dogdugundan beri kendini kesfetmesi icin surekli bakti oglum demekki bizim aynalarda bir sikinti yok.ay vurmis derken yzuunde leke vs mi oldu bir doktora sorabilirsiniz yoksa normal grip vs ise herkesin cocugu hastalaniyor salgin var
LaMamaDellaCicala Kubraaybars yani ben leke vs sandim egzema vs gibi biseyde olabilir yoksa aynaya bakjnca ne olunabilirki keske belirtileri yazssaydi en azindan bir fikir verirdik aynalara düsman olmazdi
buketnur3 Kubraaybars belirti yok aslında kocakarılar bile bilmiyor iyi saymazlar işte diyip duruyorlar çevremdekilerin çoğu iyi saymazlar der ama sebebini bilmiyorlar çok saçma sapan şeyler bana göre
-Gizemli bulutkeziban Bende doğuluyum ama bunlar tamamen hurafe cnm çünkü bebeğin anneden kendisine bakması aksine yararlı ay vurması ne oluyor açıklarmısınızilk defa duydum hastalık gibi birşeymi
Maka_Paka bulutkeziban Doğunun adeti batinin adeti diye bir şey yoktur bacım. Doğumuzdaki bebeklerimiz de batıdaki bebeklerimiz de aynıdır. Böyle batıl inançlara inanan ve inanmayan vardır ☺️