Merhaba arkadaşlar eşim işten çıktı baya önce şimdide kafayı kuryeliğe taktı yurt dışına taşınma olayımız var o yüzden geçici olarak çalışacak ama benim gözüm korkuyor biraz kuryelikten kış günü ne olur ne olmaz diyorum istemiyorum eşi kurye olan var mı merak ettim yanlış mı düşünüyorum ben pek olumlu bakmıyorum bu olaya