H12345 Kızlar yaptıran var mı hıc . Ben daha önce özelde yaptırdım anestezı verılıyordu ama bunlar vermıyormus Zor oluyor mu dayanabılır mıyım ?? Sadece bogaza sprey sıkılıyormuş ya dayanılırmı ki
Hunilininbirii H12345 üniversite hastanesinde kolonoskopi yaptırdım işlemin ortasında şak diye uyandım 🤣 tekrar uyuttular bişey hissetmedim ama korkmuştum 😂 endoskopide sprey sıkmışlardı anneme pek bişey hissetmedim dedi canı tatlıdır normalde
ilaydayigit H12345 annem devlet hastanesinde anestezisiz kolonoskopi oldu daha yakında ne kadar kötü olduğunu tahmin edebilirsiniz annem de çok kötü bir tecrübe olduğunu söyledi maalesef
H12345 Hunilininbirii ben kolonoskobıde oldum devlette sadece ıcerdekı baskıyı hıssedıyorsun onu bılıyorum Ama endoskobıyı özelde oldum ozaman baygındım ne oldu ne bırtı görmedim Bunlarda bogazıma sprey sıkacaklarmıs ama uyutma yok Acısını bılmedıgım ıcın korkuyorum ya