Kızlar 2 yaşında bebeğim 10 aydır aynı bakicimiz cok şükür iyi gidiyor cok seviyoruz gözüm hic arkada kalmıyor. Gecenlerde tursu vermisti bu tursuyu kim yapti falan dedim konusturmak icin anne dedi birkac defa 😔 ablaya da sordum evet bana arada anne diyor dedi biraz üzüldüm banada anne diyor tabiki ama bakicimiza hep abla diyoruz biz abla diye bahsediyoruz ona abla demiyor 😔