Usnac1995 Kızlar hamura ne şeker koydum ne pudra şekeri 😭 şuan fırında pişiyor moralim çok bozuldu 😂 şerbet dökcem ama yetersiz olcak sanırım. Çok uğraşmıştım oysaki. Kötü olurmu ki
Duyulurum Usnac1995 şekerpare değil ama irmik yağ un yumurta içeren kurabiyemsi bir tatli yapıyorum ve tarifinden şeker yok. Şerbeti de gayet yetiyor hatta fazla bile . Şerbeti iyice çekmesi için cevirirsiniz yeterli olur
Usnac1995 Nnnnwel Prensesannesii44 yok misafir gelmiyor ama oğlumun uyuduğu değerli vakti buna harcamıştım 😂 Evet unuttum 🥲
Prensesannesii44 Usnac1995 kız Allah seni napmasın adı şekerpare nasıl şekeri unuttun😂 inşallah şerbeti iyi geçer de❤️
Usnac1995 Duyulurum aslında benmki de şekerpare değil kolay anlaşılsın diye öyle yazıverdim. Dediğiniz gibi irmikli yaptım ama tarifte pudraşekeri varmış. Fındıkta koydum içine. Çok sevindim yorumunuza 😍
Usnac1995 Duyulurum bir kaç tarif baktım hep pudraşekeri var. İnşallah sizin dediğiniz gibi olur bakalım 😂❤️❤️
Usnac1995 Prensesannesii44 az önce arkadaş yazmışta, şekerpare değil galiba benim yaptığım 😂 irmikli bir tarif, katmasam da olurmuş. Amann hiç beceremem zaten böyle şeyleri bakalım acemi şansım tutar inşallah ❤️