Bskeee birpatiningolgesinde aşkım hiç 2 k falan gerek yok linki atıyorum inanılmaz memnunum. Gece özelliği,kamerayı 360dereceyi döndürme, kayıt etme özelliği, karşıya seslemme özelliği kısacası ne ararsan var https://ty.gl/70b1xdwufk
acemianne-34 Ben işe gidiyorum xiaomi aldım çok memnumum işten izliyoruz eşimle bakıcı bakıyor benimkine gündüzleri
birpatiningolgesinde acemianne-34 hangi modeli acaba yani bir sürü çıkıyorda direkt xiaomi diye aratınca çok anlamıyorum
acemianne-34 birpatiningolgesinde küçük bi tane 360 derece dönüyor çözünürlüğü 2.5 k fiyatı da ben aldığımda 2 binlerdeydi çözünürlüğü 2.5 k olan tek bu vardı zaten