Merhaba 50 günlük bebeğim var 2 keredir kakasıni sarı -yesil iki renk olarak yapıyor yeşillik yedikten sonra gördüm acaba ondan kaynaklı mıdır yoksa enfeksiyon olabilir mi ? Sadece anne sutuyle besleniyor Ateşi falan yok doktora götürmek istiyorum çok panikledim ancak özel hastaneler bile salgindan çok dolu herkes öksürüyor hapsiriyor o ortama sokmak istemiyorum. Yaşayanlar var yardımcı olabilir mi:(