iyi günler güzel anneler...elimde mamajoo nun süt sagma pompasi var ancak cekim gucunden memnun degilim hic...o yuzden yeni pompa alacagim ameda mi alayim medela mi karar veremedim. ikisi de oldukca iyi markalar ama aranizda kullanan varsa cekim gucleri nasil ?? benim sol gogsumu bebegimi emmiyor, sutum azaldi o goguste , sut sagma pompam da sagmiyor o gogsumu...sol gogsumun sutunu artirmam lazim 😓