Selimikomom İnstagramda bir sayfa gördüm normal market fiyatlarından biraz daha uygun oğlum da avokadoyu seviyor ben o sayfadan alıp nasıl muhafaza edebilirim o kadar avokadoyu
Mervetnl Selimikomom olgunlaştırın sonra soyun ikiye bölüp buzluğa atın ayrı ayrı o şekilde uzun süre muhafaza edersiniz
Pol34 Selimikomom sert yolluyorlar genelde ben bebek avokado almıştım, olgunlaşmasını istediğim kadarını dışarda beklettim. Dolapta soğukta daha geç olgunlaşıyor. 1 aya yakın dayanmıştı bu arada kendim de çok severim öyle tüketmiştik
naynini Selimikomom ben o kadar çok almıyorum ama aldiklarimi da kapalı balkonda saklıyorum. Bozulmuyor, buzdolabı etkisi de yok tabi 😊 şimdiye kadar maksimum beş tane falan saklamisimdir ama 😄 25 için bir şey diyemem
endoplazmikretikulumiste Selimikomom riskli iş tadı günden güne değişen bir meyva o yüzden tüketilecek kadar alınmalı bence ben 2 tane alıp birini yiyorsa diğerini ikiye bölüp biraz suyun üzerine kapatıp kapağını kapatıyorum 2 gün güzel bekliyor bozulmuyor 3. Gün kararmaya başlıyor siyah siyah nokta şeklinde
Selimikomom Pol34 balkonda da durabilir o zaman brnde bebek avokado almayı düşünüyorum tüketimi çok hoş
Pol34 Selimikomom evet tam porsiyon oluyor tadı da güzeldi ben de alırım bu sene. Sezonu başlamıştır sanırım
Selimikomom naynini tanesi 35-40 tl olmuş ya sürekli tek tek almak istemedim instagramda tanesi 25 lira falandı makul geldi🥲
Mervetnl Selimikomom bursa da yaşıyorum, ya da fileden alıyorum indirim oldukça normalde de 24,90 yada 29,90 oluyor fiyatı
Selimikomom endoplazmikretikulumiste evet doğrudur zaten yorumlardan gördüm daha uygun olan yerde varmış tek tek alayım en iyisi
naynini Selimikomom orası da olur ama bana bir uzak bir uzaaaak 😄 ilçe degistirmem gerekiyor… Gerçi stok için degistirilir 🥰